19.07.2013 06:34
Uživatel: Barča
Odpovědí na téma: 9
Text:

Docela by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenost. Láká mě to, určitě je to výhodné, ale k zachycení takové slevy na dovolenou je potřeba sledovat a hodně rychle dovolenou zarezervovat. Zkusili jste to a povedlo se?

To se mi líbí    To se mi nelíbí
Stránka otevřena 3046x  |
Původní název příspěvku před úpravou administrátorem: Dovolená na Super Last Minute - máte zkušenost?
Váš e-mail:

Reakce čtenářů

19.07.2013 08:31 Uživatel: Lili
500-1000
Text uživatele:

Barčo, moje děcka / oba studenti/ VŠ - to víš, peníze nejsou a chuť cestovat ano/ tak jeli několikrát, ušetří se spoustu peněz, sleva je výrazná a nikdy neměli žádné problémy. Jde jen o to, být rychle připraven. Třeba ti to řeknou jeden den ráno a na druhý den už odlétáš třeba z Prahy. Ale rozhodně se to vyplatí, většinou jde u uvolněná místa někoho, kdo na poslední chvíli třeba onemocní nebo mu to zhatí jiná povinnost. No a někdy třeba oželet to, že chceš přímo na nějaké zcela konkrétní místo, ale spokojíš se třeba s danou oblastí. Nepojedeš třeba do Bulharska do Varny, ale uvolní se místo do Bulharska do Burgasu. Když trváš na tom konkrétním místě, trvá to mnohem déle. Někdy taky prodávají místa co neudali za daný peníz, pak je potřeba dobře prověřit místo, cestovku, reference.   I takto kdysi syn jel, byl tam nějaký trochu problém s neodpovídajícím ubytováním, ale vyřešili to na místě. Oni mají vždy v rukávě nějaké rezervy. No trochu na to musíš být tak trošičku dobrodružná povaha a člověk, co se nebojí se zeptat, ale za sníženou cenu se to mnohdy vyplatí)

19.07.2013 11:10 Uživatel: Barča
Text uživatele:

Díky, o uvolněných místech to asi bude opravdu jen zčásti. Řekla bych, že je to víc o neprodaných kapacitách. Ale jsem ráda, že jsi napsala. Říkala jsem si, jaká je asi šance, když na tohle čeká určitě spousta lidí.

Říkal mi syn, že jeho známý s přítelkyní vždycky popadne bágl, jede na letiště a vybírají u cestovek přímo tam. Takže do poslední chvíle netuší, kde stráví dovolenou, ale zato hodně ušetří.

Říkám si, že je to moc pěkný, než aby někde nečíhala nějaká "zrada".

20.07.2013 19:51 Uživatel: socialni_pracovnice
Věk:  32

Město:Brno

1000-2000
Text uživatele:

Já jsem takhle jela před několika lety s expřítelem. Termín jsme si domluvili dopředu (přítel pracoval, já ještě studovala), ale místo jsme ponechali náhodě a čekali jsme na nejvýhodnější nabídky. V pondělí jsme koupili zájezd na Korfu a ve středu odpoledne jsme odlétali. Zaplatili jsme každý nějakých 6.300 za leteckou dopravu tam i zpět, ubytování a pojištění (bez stravy) - jeli jsme tuším na 10 nebo 11 dní. Jedinou nejistotou bylo to, že jsme dopředu něvěděli, kde přesně budeme bydlet - věděli jsme, že to bude jedno ze dvou měst - ale to nám nevadilo. Jediným zádrhelem, za který ale nemohla cestovka, byl několikrát posunutý odlet letadla kvůli závadě, takže jsme nakonec odlétali místo ve středu odpoledně ve čtvrtek brzy ráno a tudíž jsme strávili noc na letišti, což nebylo moc fajn. Ale i k tomuhle se cestovka postavila férově - protože jsme vlastně přišli téměř o celý den u moře - a ještě nám něco málo vrátili. Takže já bych klidně takhle jela znovu, ale ne každý je z takového cestování nadšený.

20.07.2013 22:09 Uživatel: Barča

Nádherná cena.

31.07.2013 15:43 Uživatel: janka111
Věk:  40
Text uživatele:

Vůbec se toho neboj, my tak jezdíme běžně - naplánujem v práci dovolenou, den předem projedu lastka, po netu vyřídím pojištění a frčíme, byli jsme tak i v Dominikáně a naposled v Egyptě, oboje v pohodě a za půlku obvyklé ceny…

Nemůžeš si sice vybrat konrétně něco předem, ale zas ta nabídka je tak široká že si vybere každý, a cestovky se můžou přetrhnout aby udaly "zbylá" místa a když už nevydělají, aspoň moc netratily…

Většinou berou u hotelu balíček termínů a co neprodají musí i tak zaplatit.

Mně to navíc vyhovuje, nechápu jak může někdo vědět v prosinci kam se mu bude chtít jet příští léto.

12.08.2013 14:38 Uživatel: roman654
Věk:  35
Text uživatele:

Říkal jsem si, že tohle bude hodně těžké, ale nakonec se nám to s přítelkyní povedlo a ušetřili jsme celkem dost peněz. Například na http://www.letni-dovolene.cz/chorvatsko nabízejí dnes dovolenou se slevou až 33%.  Další příklad můžeme vidět hned na invii, která má také vysoké slevy http://www.invia.cz , myslím že si stačí jen vybrat

19.12.2015 19:06 Uživatel: Ivuška
Věk:  27
Text uživatele:

Lidičky, je tu někdo, kdo má zkušenost s cestovkou Fischer a nějakým zájezdeme last minute od nich? Chceme jet v lednu na dovolenou, ale necháváme to tak trochu náhodě. Protože manžel neví ani přesný termín, kdy bude mít volno. Takže musíme čekat.

22.12.2015 12:34 Uživatel: Linda456
Věk:  30
Text uživatele:

My jsme od nich měli last minute do Egypta. A bylo to super. Taky jsem do poslední chvíle vůbec nevěděli kam se vydáme. Byl to trochu adrenalin. Takže jestli vám to je taky trochu jedno, kam pojedete, tak to bude v pohodě. Abyste nečekali že last minute bude do nějaké přené vámi vyhlídnuté destinace. To člověk prostě neví, na co padne. Ale jinak s ck nebyl žádný problém.

30.09.2016 21:55 Uživatel: Katerinkakk
Věk:  27
Text uživatele:

Ahoj alt Last minute jsou skvělé. Já tak lítám už hrozně dlouho. Když jsembyla mladší a bez stabilního zaměstnání tak jsme prostě jen přišli s batohem na letiště a co nám nabídli levněji jsme vzali a letěli do neznáma. alt To byly skvělé dobrodružství. Procestovala jsem tak celé Bulharsko, které miluji. Teď si je většinou najdu NedovolenaReklamaNaWebu. Ať aspoň nějak dám dopředu vědět do práce. alt

Nedovolená reklama ve webu, porušení pravidel webu - bod č. 1.
Kontaktní údaje by by mohly zvýhodňovat jednu firmu/poskytovatele služby proti jiným a z toho důvodu byly smazány správcem webu.
Děkujeme za pochopení.

Vaše odpověď

Reagujete na téma: Dovolená Super Last Minute - zkušenosti, názory, diskuze
Jméno: Věk:  Pohlaví:
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Napište číslici šestnáct:

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Nejčtenější témata za rok

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny