Téma: DIGI TV - problém s příjmem signálu a přístup poskytovatele služby
Tož mám problém. Již několik let přijímám televizní signál prostřednictvím společnosti DIGI TV.
Občas se stávalo, že signál vypadl a nešlo sledovat televizní program. Bývalo to hlavně kvůli bouřce a silnému sněžení. Teď to ovšem nehrozí a moje zaplacená služba nějak nefunguje.
Televize prakticky nejede, ztrácejí se programy, nepomáhá aktualizace, program lze sledovat pár minut, někdy vůbec. Před chvílí jsem telefonoval na zákaznickou linku DIGI TV, která je zadarmo pouze z pevné linky, z mobilního telefonu je zpoplatněna dle tarifu poskytovatele.
Milé slečně nebo paní jsem nahlásil problém, už to mě stálo peníze. Bylo mi sděleno, že splečnost DIGI TV vyšle technika, který na místě zajistí nápravu. Na vyžádání pracovnice DIGI TV jsem zjistil, že mi kolísá signál pod určitou hladinu, která by měla být dle jejího sdělení vyšší.
Když jsem se zeptal, jestli výjezd technika je nějak zpoplatněný, tak jsem dostal odpověď, že stojí 500Kč.
Tak nevím, jestli jsem mimo já, nebo poskytovatel předplacené služby DIGI TV. Platím každý měsíc částku, která je uvedená ve smlouvě, ale služba mi není poskytována. Částku platím v plné výši a teď mám zaplatit výjezd technika.
Tož su blbý já, nebo je chyba na druhé straně přijímače a já budu muset zaplatit 500Kč za to, abych mohl využívat službu, kterou mám zaplacenou?
Reakce čtenářů
Ahoj Medvěde,
tak podle zkušeností předppokládám, že se ti pohla parabola a tudiž je slabý signál, nebo odešlo LNB (asi vlivem bouřek, které teď prostě jsou), co se týče placení vcelku to chápu, pokud se pohla parabola tak asi velkým větrem.
Je to jako by ti vychřice odnesla střechu a ty jsi ji chtěl reklamovat (asi těžko). prostě to všechno nevydží
Osobně vím, že u SAT TV od T-Mobile tento problém není, T-Mobile posílá techniky zadarmo a to i dokonce když je ta parabola rozmlácená, nicméně ta služba pokud vím stojí jiné peníze, ale taky je kvalitnější, ale to je jen tak naokraj.
Ale nevím jestli zařízení DIGI TV je tvoje nebo jejich, pokud jejich je to k diskuzi kdo to servisuje a platí u T-Mobile je tvoje a dokonce to funguje jak jsem psal, dokonce posílají techniky na aktualizaci softu zdarma.
Pokud vím, tak celé zařízení je jejich, když vypovíš smlouvu, tak to posíláš zpět.
Ano, ano, dobrý příjem televizních signálů je velmi důležitý pro zachování štíhlé linie.
Protože, ti co nemají dobrý signál, se pak nekoukají do televize, když tam nic není a o to častěji koukají do ledničky, zda není něco aspoň tam.
Jinak máš pravdu, když někdo poskytuje službu, měl by ji poskytovat tak, aby byl zákazník spokojený.
Máš-li platit za chybu v zařízení poskytovatele, je nejlépe od takového odejít a písemně mu sdělit své důvody.
Dobrým signálům zdar!
Digi TV ještě funguje???
Funguje, zrovna se chystám jim vypovědět smlouvu, tak mám i docela bobky, že se budou cukta jak to půjde, přeci jenom co zákazník to měsíční busines.
Veru hej, iba si myslím, že tomu věří pouze DIGI TV, že ještě funguje. Jsem takový zpátečník, když něco funguje, tak to neměním. Ale tady asi budu muset přemýšlet o změně. Je s nimi čím dál větší zábava, jejich novinky jsou skutečně na pováženou. Je sice hezké, že přidávají programy, na kterých je stejné prd jako na všech ostatních, ale dokonce už ani nejde seřadit programy dle tvé volby, mají určené jejich řazení a s tím nejde hnout. To je taky super vychytávka.
Věk: 45
Město:Hodonín
To je pěkná kravina, mě to jde seřadit zcela bez problémů, jestli to nebude rukama
V TV jem čím dál větší prd a když něco je tak ty reklampauzy mě od toho odradí, opravdu jenom dobrý dokument za něco stojí, jinak se stejně na ty programy nedívám, tak k čemu ted´, když mně to už nebaví mám. ?? . jenom proto abych zasílala peníze… takže jsem se rozhodla tu službu anulovat, snad se nebudou moc cukat))))
Jinak když nechytáme signál, tak je vždycky drbnuto do antény pod střechou na půdě, prostě někdo něco zase hledal na půdě a DRBL DO TOHO))) ale vždycky na tom přijdem až někdy pozdě večer, kdy z nudy chceme popřepínat telku)))takže stačí aby druhý den jeden z nás vyběhl na půdu a druhý řval dobrý, ne ted´ne, ted´ jo))). takže prdíme na technika digi TV, ačkoliv jejich práce si samosebou vážíme.
Já si samozřejmě práce technika DIGI TV také velmi vážím, ale ne za moje peníze. Mně do antény nikdo nedrbl, maximálně kuna, popř. nějaký pták Rosomák…
Digi mám taky, chtěla jsem to vypovědět a oni se fakt cukali jak mohli, prý tříměsíční výpovědní lhůta a ty krámy co mi zapůjčili musím odeslat na vlastní náklady atd, zatím jsem to vzdala, ale už mě dlouho s-át nebudou. Prima zoom ani prima love v nabídce taky ještě nemají, tak co s nima
Digi jsme měli, ukončili jsme to a pro zařízení si přijel jejich technik.
Jen tak mimochodem, dokud jsem tam nevolala, tak mi stále TV běžela a bez placení - cca 3 měsíce navíc. Technik, který si měl pro zařízení přijet už u nich v té době dokonce ani nepracoval a kontaktovali po mém zavolání dalšího.
A to nemluvím o jednom známém, kterému běžela TV ještě půl roku po ukončení a kdyby se neozval, stejně jako já, tak možná běží dodnes.
Tam teda musejí mít "pořádek"
Jako nebudem si nic nalhávat, ale DIGI TV je opravdu katastrofa. Už jsme to taky zjistil od různých kamarádů. No hold asi výpověď a pořídit něco jinýho, nebo taky nic.
Tak mne dosud nikdo z DIGI TV nekontaktoval. Zřejmě mají jednoho technika pro celou střední Evropu a ten se na televizi kouká, páč má satelit a není takový vůl jako já.
Tak se věci pohnuly a já se nestačím divit. Technik DIGI TV volal medvědici, že zítra přijde na opravu jejich maslóstroje a prý si máme nachystat žebřík. Já snad pustím stolici, technik a nemá svůj žebřík. Zřejmě se objeví týpek v obleku, sedne si na moji židli a bude radit, jak se má závada odstranit. Trošku mi to připomíná pana Lorence…
Tak oprava proběhla úspěšně, jsem o pětikilo lehčí a žebřík měl technik svůj. Jenom abych splnil zpravodajskou povinnost.
A co udělal? Posunul anténu o půl metru hore?
Ale prdlajs, zjistil, že je to celé rozbité, tak výměna.
Aha, tak jestli bylo jejich zařízení "rozbité" (podobně jak ten jogurt v reklamě? ), tak mi není vůůůbec jasný, proč jsi Ty platil 500 Kč za technika
Ale mě není jasná spousta věcí, takže je to asi v cajku
To já taky nevím, asi jsem musel splatit žebřík, který si dovezl s sebou.