Téma: Česká pojišťovna změnila taktiku boje o klienty

07.08.2012 11:24
Uživatel: Medvěd
Odpovědí na téma: 3
Text: 

Česká pojišťovna pravděpodobně mění taktiku boje na trhu s pojištěním a rozesílá dopisy, ve kterých zve současné klienty na osobní návštěvu pobočky České pojišťovny ... V době, kdy jsme denně bombardováni telefonáty z call center různých institucí, jsem objevil v poštovní schránce pozvání na pobočku České pojišťovny ke kontrole osobních údajů v databázi...

Telefonní hovory s operátory call center beru jako nutné zlo dnešní doby, ale nová taktika České pojišťovny mě překvapila... Nevím, zda je tento zvací dopis celoplošná taktika, nebo pouze iniciativa referentů z konkrétní pobočky, ale podstata dopisu je vcelku zřejmá...

Česká pojišťovna již dávno nemá monopolní postavení na trhu s pojištěním, takže se musí ohánět... Nevidím žádný racionální důvod pro osobní návštěvu pobočky kvůli kontrole údajů v databázi, to lze zařídit jinak... Když pominu ztrátu času a náklady na dopravu, tak hlavně uniknu masáži prodejních argumentů a vnucování nových finančních produktů České pojišťovny. ..

Možná jsem paranoidní a mýlím se... Dostali jste také podobný dopis od nějaké finanční instituce.. ? Jak se na tento problém díváte vy.. ?

Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
07.08.2012 13:36 Uživatel: Julie
Téma: Česká pojišťovna změnila taktiku boje o klienty
Text uživatele: 

   U české pojišťovny cosik mám, založili mi to v dětství páni rodiče..... Nic jsem nedostala..... Zatím baba vždycky dorazila osobně.

 
07.08.2012 13:51 Uživatel: Medvěd
Téma: Česká pojišťovna změnila taktiku boje o klienty
Text uživatele: 

Já tam mám taky pojištěnou akorát babettu a medvědice pojistku na blbost, žádné velké kšefty, takže možná kdyby náhodou něco káplo...

 
07.08.2012 19:45 Uživatel: marki
55764725468133259401.gif
500-1000
Téma: Česká pojišťovna změnila taktiku boje o klienty
Text uživatele: 

Podobné jednání jsem zažila s penzijním připojištěním. Baba tvrdila, že musím mít novou smlouvu atd. Nejprve přišel dopis, že prý dostavte se neprodleně ve vlastním zájmu na pobočku kvůli kontrole údajů... Tak jsem  zavolala na cenrálu a podobné postupy byly jen aktivitou té "podnikatelky". Dopis zněl úředně, také mě znejistil.

 

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Česká pojišťovna změnila taktiku boje o klienty
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Ochrana proti spamu

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Statistiky

Nové odpovědi dnes: 0
Nová témata dnes: 0
Dneska bylo odpovězeno na: 0 témat
Počet témat celkem: 15740
Počet odpovědí celkem: 171435
Počet registrovaných: 4659 uživatelů
Nejčtenější za 7 dní: Obtěžuje mě ve škole úchyl
Nejkomentovanější za 7 dní: Obtěžuje mě ve škole úchyl
Nejvíce navrhované na smazání

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny