Téma: Malé pupínky na obličeji po vysazení antikoncepce - jak se jich zbavit?

27.07.2014 14:46
Uživatel: elenka
Věk:  19
Odpovědí na téma: 2
Text: 

Pěkný prázdninový den.

Potřebovala bych pomoci. Nikdy jsem netrpěla akné, mastnou pletí, ničím takovým. Na konci dubna 2014 jsem vysadila antikoncepci a od té doby to jde do háje. Mám po celém obličeji (hlavně okolo vlasů, na čele a tváři) takové malé pupínky, ale nejsou to klasické bíle beďary, co se dají vymáčknout, jsou to takové malé hrbolky a když se je snažím mačkat, tak z nich teče krev.

Hrozně mě to rozčiluje, protože sem mívala krásnou, hladkou tvářičku a teď ji mám hrblatou, zarudlou a nepěknou. Přitom se o pleť starám už roky pořád stejně, nevím z čeho to mám a antinu se mi kvůli tomu začít brát zase nechce

Nevíte co s tím? nějáký krém nebo tak? Moc mě to trápí.  

Odpovědět
To se mi líbí    To se mi nelíbí   
Stránka otevřena 2482x  | 
Původní název příspěvku před úpravou administrátorem: malé pupínky na obličeji-jak se jich zbavit?
Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
27.07.2014 15:05 Uživatel: Pan Sova
Věk:  72
Sova.jpg
2000-3000
Téma: Malé pupínky na obličeji po vysazení antikoncepce - jak se jich zbavit?
Text uživatele: 

Jak jsem již psal v jednom tématu, pro kvalitu pleti, pokožky, vlasů, nehtů, můžeme udělat 80% zevnitř a 20% zvenku. Tedy hlavně přijímáním potravy, s dostatečným obsahem vitamínů, minerálu, fytonutrientů. Myslím si, že v dnešní zelenině a ovocí, je nedostatek vitamínů, minerálů a stopových prvků které naše tělo pro dostatečné fungování potřebuje a protože si některé vitamíny naše tělo nedokáže produkovat samo, je dobré tyto látky doplňovat doplňky stravy, které si pečlivě vybírám, aby byli organického původu. Správným stravováním a výživovými doplňky tělo dostává optimální množství vitamínů a dalších látek, které zároveň posilují i naší imunitu a udržují naši tělesní schránku zdravou. Tělo se zároveň zbaví zbytku nežádoucích splodin po užívání chemických přípravků. Těch 20 % pak můžeme obstarat kvalitní příkodní kosmetikou, ovšem beze změny stravování to žádná kosmetika nezachrání.

alt 

 
28.07.2014 07:47 Uživatel: v.v.
Téma: Malé pupínky na obličeji po vysazení antikoncepce - jak se jich zbavit?
Text uživatele: 

Možná se jedná o milie. jsou to takové pupínky které nejdou "vymáčknout", taky se mi občas takové po obličeji udělají. Ale na domácí léčbu si netroufám - chodím ke kosmetičce, která to propichuje takovou jehličkou a pak to vytlačí. Zkoušela jsem taky si to sama odstranit, ale má to tendenci se zanítit a jak píšeš, když to přeženeš, tak pak teče krev. Jinak možná právě kvůli tomu vysazení se ti to na obličeji začalo tvořit, pokud si přestala brát antinu, tak hormony dokážou svoje. Jinak je pravda že s dodržováním životosprávy tomu můžeš částečně předejít. Hlavně čistit organismus a dodržovat pitný režim, nejlépe čistou vodu, popř. s citronem.

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Malé pupínky na obličeji po vysazení antikoncepce - jak se jich zbavit?
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Napište číslici šestnáct:

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Statistiky

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny