Téma: Můj jídelníček při dietě - je to v pořádku?

29.12.2010 13:28
Uživatel: Kamča
Odpovědí na téma: 6
Text:  Ahoj, od záží pravidelně cvičím, tancuju, chodím těšky, cvičím i doma když je čas atd. No, začla jsem pouze snídat. Jelikož je to jediné jídlo dne, dám si cokoliv na co mám chut plus nějaké ovoce. Jinak 2-3krát denně vitamíny a piju stoprocentní džusy, zelený neslazený čaj a hlavně vodu. Občas si udělám i kafe nez cukru. No a chci se zeptat, když už mě to stojí tolik odříkání a přemáhání, dá se takhle zhubnout? Tím že jím jen jednou denně? Chtěla bych si na to navyknout a jíst už takhle pořád. Díky za rady a prosím nenadávejte, nevíte jak je nepříjemné když pro všechny ste "ta tlustá"
Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
29.12.2010 17:05 Uživatel: Avatárek
Věk:  37

Město:Olomoucko

1368097599_avatar-smile.jpg
13000-14000
Administrátor
Téma: Můj jídelníček při dietě - je to v pořádku?
Text uživatele: a) jez pravidelně menší porce - tělo si pak nebude myslet že hladovíš (že trpíš nedostatkem jídla) a nebude vytvářet zásoby (nebudeš tloustnout)
b) ne 100% džusy (moooc cukru, moc koncentrované), ale hoooooodně ředěné (ale na druhou stranu píšeš, že hodně piješ vodu, to je OK)
c) vitamíny - no neboj se ani nesladkého ovoce a zeleniny (tedy nejen multivitamínové tablety), hodně cukrů má třeba paprika či banány, hodně vitamínu C má např. kiwi, pozor - některé vitamíny řady B podporují chuť k jídlu (tuším vitamín B12 - kobalamin)

Nadávat Ti určitě nebudu. Vážím si lidí, kteří mají cíl a jdou za ním.

Možná se Ti tu vyjádří i Smějící se Jack, ten se taky jídlu věnuje.
 
29.12.2010 18:07 Uživatel: Lili
500-1000
Téma: Můj jídelníček při dietě - je to v pořádku?
Text uživatele: Ne, je to chybně. Jedno jídlo denně. Tělo si zvykne a vše jde na tukové zásoby!
Musíš 5x denně každé 2-3 hodiny malé porce!
Např.
snídaně 40g tmavý chleba, 40 g netučný sýr/30%/ rajče
svačina: bilý jogurt nebo s nižším obsahem tuku ovocný
oběd: 200g masa , příloha 1 knedlík nebo 2 lžíce rýže nebo 2 brambory, rajče, okurek, paprika... zelenina
svačina: kiwi nebo pomeranč nebo jablko
večeře: šopský salát , kousek tm. pečiva

Můj kamarád takto za rok zhubnul ze 120 kg na 90 kg. Nikdy nevěřil, že jezením se hubne! Ploužil se , dnes každý den ujde 10 km ani se nezadýchá.
Také moje neteř takto za 4 měsíce zrásně zhubla 6 kg, už ale stačí, už přidává, aby dál nehubla.

Největší chybou je chtít hubnout rychle!!!!!!!!! Nejlepší je 0,5kg za týden, věř mi. je to pak zhubnutí trvalé!
Nespěchat! Pomalu, pravidelně, pestře, malé porce, nemít hlad. Hodně pít čistou vodu z kohoutku nebo balenou, to je fuk, aler bez bublinek!!!


Moc ti fandím a vydrž. Jak si na ten systém zvykneš ani ti to nepříjde.
 
29.12.2010 20:29 Uživatel: jancaho
Věk:  30
500-1000
Téma: Můj jídelníček při dietě - je to v pořádku?
Text uživatele: Fakt nechápu, jak to může být jediné jídlo. Podle toho, co píšeš = přebytek cukrů, žádné tuky, bílkoviny..... Takhle nezhubneš. Ten jídelníček, co napsala Lili je fajn.
Čas na jídlo se dá vždycky najít. Pokud nemáš čas chodit někam na oběd, vař si sama.
Slyšela jsi někdy o tom, že se jde zežloutnout z užívání B-karotenu? Tak abys tak nedopadla při velkém užívání umělých multivitamínů Mrkající
 
30.12.2010 16:46 Uživatel: Smějící se Jack
Věk:  25
500-1000
Téma: Můj jídelníček při dietě - je to v pořádku?
Text uživatele: 

Hele, jíst jen jednou denně je pěkná blbost, kór když přitom cvičíš. Jez úplně normálně pětkrát denně, nejez a nepij sladké (a tedy ani 100% džusy, do kterých se přidává cukr), k snídani se najez pořádně. Jez hodně zeleniny, ořechů, ovoce, semínek, pij kysané mléčné nápoje (kefír, aciodofilní mléko) - nejlíp bez příchuti, pij neslazené čaje a vodu z vodovodu, jez luštěniny, obiloviny, sýry, libové maso, po nějakém sportovním výkonu si můžeš dát i něco sladkého, ale nejlíp např. ovoce (banán) nebo sojový suk, abys doplnila hladinu cukru. Na snídani doporučuju něco se složitými cukry, abys vydržela dlouho sytá. Mně se osvědčila ovesná kaše se semínky, slazená medem a k tomu hrnek kefíru. Každopádně je to na tobě. Drastickými dietami skutečně nezhubneš a když už, tak si odrovnáš tělo. Zhubneš především sportem. Navíc slovo "zhubnout" je nepřesné, spíše by se mělo říci snížení podílu tuků a zvýšení podílu svaloviny v těle. Poněvadž je dost dobře možné, že spíš budeš ze začátku na váze přibírat, páč svaly mají větší hustotu než tuk, tj. při stejném objemu jsou těžší. A spíše se dívej do rovného zrcadla a hodnoť se podle postavy. Případně si můžeš dělat fotodokumentaci své postavy. Váhu měj jen pro orientaci, že nemáš přílišné výkyvy ve váze za krátký čas.
Koukni také na zdravestravovani.ic.cz, tam stručně popisuju svoje zkušenosti se změnou stravování. Netýká se to přímo hubnutí, ale třeba ti to taky pomůže.

 
30.12.2010 16:56 Uživatel: Smějící se Jack
Věk:  25
500-1000
Téma: Můj jídelníček při dietě - je to v pořádku?
Text uživatele: 

K dietě od Lili bych měl několik výtek:

  • Snídaně by měla být skutečně vydatná, ne dopolosyta, ale dosyta. Z té budeš těžit celý den. Doporučuji snídani bohatou na polysacharidy, viz můj předešlý příspěvek.
  • Svačina je skutečně chudá, doporučuji do bílého jogurtu např. zamíchat nakrájené jablko nebo přikusovat celozrnný rohlík. Ovocný jogurt se sníženým obsahem tuku nedoporučuju, protože je to podvod na spotřebitele. Sice je v něm málo tuku, ale je v něm zase hodně cukru, takže po něm stejně přibereš.
  • Druhá svačina je opět chudá, přidej bílý jogurt nebo nějaké pečivo či ořechy.
  • Večeře je naopak ideální, k té žádné výhrady nemám.
 
30.12.2010 18:07 Uživatel: Lili
500-1000
Téma: Můj jídelníček při dietě - je to v pořádku?
Text uživatele: Díky Jacku, je vidět, že jsina to machr.

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Můj jídelníček při dietě - je to v pořádku?
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Napište číslici šestnáct:

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Statistiky

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny