Téma: Asentra a Buronil mi způsobily stavy apatie a zpomalenosti - je vhodná redukce léků?

13.01.2016 17:17
Uživatel: VAVA
Věk:  70
100-500
Odpovědí na téma: 3
Text: 

Od psychiatra jsem dostala na ráno Asentru, večer pak Buronil 25 mg. Beru to asi 1 měsíc 2 tablety večer. Jsem zpomalená, všechno dělám tak, že se musím přinutit. Připadá mi to, že mám nesprávné léky, nevrlou psychyatrini nevyslechne atd. Mám změnit lékaře těch je málo. Ještě jsem chtěla říct, že jsem si po týdnu sama snižovala teď beru půl tablety buronilu a ráno celou Asentru.

Dcera se ptala známého dktora, řekl, že to pro mne silné. Odpoví mi někdo, co třeba Avatárek?

Děkuji VAVA

Odpovědět
To se mi líbí    To se mi nelíbí   
Stránka otevřena 4510x  | 
Původní název příspěvku před úpravou administrátorem: buronil
Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
13.01.2016 18:13 Uživatel: jancaho
Věk:  35
500-1000
Téma: Asentra a Buronil mi způsobily stavy apatie a zpomalenosti - je vhodná redukce léků?
Text uživatele: 

Mám pár otázek

Asentru 50 nebo 100 mg, jak dlouho jej užíváte? Chápu to dobře, že ten měsíc?    Je to  navýšení pro zlepšení kvality spánku? Je tohle všechno pro léčbu deprese?

Pokud nejste spokojena s kvalitou psychiatra, snažte se jej vyměnit. Je pravda, že mu musíte věřit. Co se týká 2 buronilů- dávkování je možné i větší. Ale pokud se po tom necítíte dobře, raději bych jej vyměnila.

 

 
14.01.2016 12:59 Uživatel: VAVA
Věk:  70
100-500
Téma: Asentra a Buronil mi způsobily stavy apatie a zpomalenosti - je vhodná redukce léků?
Text uživatele: 

děkuji za odpověď, ale jak si můžu sama snížit léky? v ponělí jdu k doktorce, zusím se s ní domluvit, nerada si nechává mluvit do práce/tak dámo, co vlastmě chcete/já potřebujipovzbudit, ne utlumit Děkuji za odpověď vava

 
17.01.2016 21:13 Uživatel: jancaho
Věk:  35
500-1000
Téma: Asentra a Buronil mi způsobily stavy apatie a zpomalenosti - je vhodná redukce léků?
Text uživatele: 

Je mi jasné, že u některých kolegů je docela složité jim " kecat" do léčby. Jinak bych řekla, že se po té léčbě cítím tak a tak, je to ještě horší, než před tím. Jen je trošku problém, že některá antidepresiva začínají působit po docela dlouhé době - v rámci týdnů a spousta lidí není ochotna čekat na efekt tak dlouho.

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Asentra a Buronil mi způsobily stavy apatie a zpomalenosti - je vhodná redukce léků?
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Napište číslici šestnáct:

10 nejnovějších témat v kategorii:

Téma
Odpovědí Otevřeno Datum přidání
(Autor)
infuzní léčba 1 495x
Podpora imunity - zkušenosti, rady, diskuze 4 743x
Jaké máte zkušenosti s vigantolem? 4 617x
Trpím nespavostí a nikdo mi nechce předepsat Rohypnol, již se nevyrábí 12 1164x
Koupím léky, které nutně potřebuji 1 1220x
Únava, útlum po antidepresivech a lék Vigil (Modafinil) - předepíše mi ho psychiatr? 7 1387x
Koupě Postinoru v 15 letech - prodají mi potratovou pilulku nebo ne? 1 981x
Legalizace marihuany s THC jak léku - vliv na schizofrenii, deprese, psychózy, Alzheimerovu nemoc a Parkinsonovu chorobu 3 1374x
Užívání probiotik - proč ano, proč ne, anketa 9 1867x
Fentanyl, heroin - princip účinu proti bolesti 3 1343x
Zobrazit všechna témata v této kategorii

Hlavní nabídka

Statistiky

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny