Téma: Plicní embolie a warfarin - psychický blok z Warfarinu

14.02.2017 22:52
Uživatel: Táňa
Věk:  52
Odpovědí na téma: 1
Text: 

V roce 2012 jsem prodělala plicni embolii od te doby beru leky na redeni krve Warfarin. Mate prosim nekdo zkusenosti s dlouhodobým uzivanim tohoto leku?

Zacinam z toho mit psychický blok.  

Odpovědět
To se mi líbí    To se mi nelíbí   
Stránka otevřena 728x  | 
Původní název příspěvku před úpravou administrátorem: Plicní embolie-warfarin.
Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
15.02.2017 16:35 Uživatel: Avatárek
Věk:  37

Město:Olomoucko

1368097599_avatar-smile.jpg
13000-14000
Administrátor
Téma: Plicní embolie a warfarin - psychický blok z Warfarinu
Text uživatele: 

Osobně nerozumím tématu, co je přesně myšleno psychickým blokem a jaké to má mít následky - jestli např. chcete vysadit Warfarin či o co jde. Možná i poroto Vám na toto téma nikdo zatím neodpověděl.  

(jsem lékař - neurolog - s Warfarinem mám zkušenosti)

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Plicní embolie a warfarin - psychický blok z Warfarinu
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Ochrana proti spamu

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny