Téma: Problémy s trávením po chemoterapii - křeče střev, hubnutí, zvracení. Je příčina srůsty na střevech?

23.04.2018 14:14
Uživatel: MartinaJ
Věk:  28
Odpovědí na téma: 1
Text: 

Ha, web už koenčně zase funguje, tak sem hned napíšu "svou starost".

Nevím zda to sem patří, ale třeba mi někdo poradí.
Moje mamka je 5 let po chemoterapii (2013-2018) a asi rok (04/2017-04/2018) jí trápí neustálé problémy se střevama.
Je hrozně hubená a kolikrát sní co jí nesedne a hned má křeče, zvrací a končí na kapačkách v nemocnici, takhle to je několikrát do měsíce. Doktoři si s ní nevědí rady, prý by to mohly být srůsty na střevech, ale prý nechtějí operaci.

S čím já teda souhlasím, nemáte rady, moc děkuju.

Odpovědět
To se mi líbí    To se mi nelíbí   
Stránka otevřena 328x  | 
Původní název příspěvku před úpravou administrátorem: Problémy s trávením po chemoterapii
Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
23.04.2018 15:52 Uživatel: Barča
1520366479_lvice.png
Téma: Problémy s trávením po chemoterapii - křeče střev, hubnutí, zvracení. Je příčina srůsty na střevech?
Text uživatele: 

Nemám s tím žádnou zkušenost, ale na netu je pár informací, které by se mohly hodit  - ZDE

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Problémy s trávením po chemoterapii - křeče střev, hubnutí, zvracení. Je příčina srůsty na střevech?
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Ochrana proti spamu

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny