Téma: Nadměrně mastné vlasy po vysazení antikoncepce - zkušenosti, příčina, diskuze, názory

07.06.2017 09:13
Uživatel: NeznamaKacka
Věk:  26
Odpovědí na téma: 1
Text: 

Dobry den,

chtela bych radu od zen. Po 10ti letech jsem vysadila antikoncepci a zacali se mi nadmerne mastit vlasy. Do toho mam jemne splihle vlasy a pouzivam pouze sampon bez silikonu prirodni a jednou za tyden alpecin prave kvuli splihlym vlasum. Co vam pomohlo? alt

Ty vlasy vypadaji po par hodinach hrozne.

Odpovědět
To se mi líbí    To se mi nelíbí   
Stránka otevřena 505x  | 
Původní název příspěvku před úpravou administrátorem: Nadmerne masteni vlasu po vysazeni antikoncepce
Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
07.06.2017 16:24 Uživatel: Dáreček
1521657124_drek.jpg
Téma: Nadměrně mastné vlasy po vysazení antikoncepce - zkušenosti, příčina, diskuze, názory
Text uživatele: 

Ahoj. Mě jedna kadeřnice poradila, ať si po umytí vlasů oplachnu hlavu studenou vodou. Zkusila jsem to a mě to pomohlo. Ty vlasy se pak mastí méně. Mě antikoncepce úplně zničila vlasy. Když jsem byla mladší, měla jsem dlouhe, husté a lesklé vlasy. Po antikoncepci mi začali hromadné padat a i po vysazení se už nikdy nevzpamatovali. Já lituji, že jsem antikoncepci někdy brala.  

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Nadměrně mastné vlasy po vysazení antikoncepce - zkušenosti, příčina, diskuze, názory
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Ochrana proti spamu

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Statistiky

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny