Téma: Divná menstruace při užívání hormonální antikoncepce - co se děje?

28.11.2016 22:25
Uživatel: Jaruška12
Věk:  19
Odpovědí na téma: 1
Text: 

Ahoj,

mám jeden menší problém. alt Beru antikoncepci asi 7 měsíců (02/2016-11/2016) a problém je v tom, že vždycky doberu prášky a potom v pondělí to dostanu a mám to trochu silné a pravidelné. Beru ho v půl osmý ráno vždycky.

Jenže tuhle sobotu 26.11.2016 jsem brala poslední prášek a vzala jsem si ho kolem 7 hodiny ranní, protože jsem musela nutně odejít po ránu a potom bych to nestihla. Ale teď si zdaleka nejsem tak jistá. Dneska (28.11.2016) jsem to jakoby dostala ale mám to o hodně slabší, nebo spíš jako bych jenom špinila. alt

S přítelem jsem teď sex neměli tak těhotná být nemůžu, kde by byla chyba, že vżdycky to mám pravidelné a teď jakoby jenom špinění? Bojím se, co zase je. alt

Díky za vaše odpovědi. alt Budu za to moc ráda.  

Odpovědět
To se mi líbí    To se mi nelíbí   
Stránka otevřena 589x  | 
Původní název příspěvku před úpravou administrátorem: Správná menstruace
Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
29.11.2016 08:46 Uživatel: Máša
Věk:  33
1451916129_ma.jpg
1000-2000
Téma: Divná menstruace při užívání hormonální antikoncepce - co se děje?
Text uživatele: 

Uz jsi tady zas. ?

Neuveritelne, jak to nektere deti stale bavi…

 

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Divná menstruace při užívání hormonální antikoncepce - co se děje?
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Ochrana proti spamu

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny