Téma: Deichmann obuv - reference, recenze, zkušenosti, diskuze, názory, hodnocení, test
Uživatel: Ašíma
Věk: 34
Dobrý den.
Mám boty od Deichmanna. Kupovala jsem je na jaře 2017. Teď v předjaří jsem je prohlížela a mají takto sedřenou podrážku. Je to normální, aby se tak odřela a do takového divného tvaru?
Je to asi Čína - mají označení Graceland.
Je toto normální?
Bohužel se mi nedaří najít paragon.
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 5522x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Aby jsi takto "sešmajdala" boty, musela by jsi v nich chodit celých těch 9 měsíců v kuse - v noci by jsi musela šlapat po posteli a i ve vaně dupat do stěn vany A nebo jste se v těch botách museli střídat celá rodina - vč. babiček, dědečků, strýčků, tetiček, bratranců, sestřenic a snad sousedů v domě. Jinak to není možné.
Ta podrážka je asi z hodně aušusového materiálu.
Třeba po třech letech chození bych tomu věřil, ale po 9 měsících je to skoro neuvěřitelné.
Věk: 34
Chodila jsem v nich akorát na jaře, na podzim a teď zase na jaře.
Divné je, že mám doma i mnohem starší boty a takhle nevypadají.
Věk: 57
Město:Sever Čech
Reklamace které zde čtu zcela určitě souvisí z kvalitou předražených šuntů, který tento řetězec nabízí a prodává. Sám jsem před dvěma měsíci zakoupil pár od Vty z koženými vložkama. Vložky jsem koupil ta cca 300 a boty v akci cca 70O. Mám je druhý skoro třetí měsíc a podrážka se rozpadá. Osobně jsem boty prodával a rukama mě prošlo tisíce párů a tak při výběru jsem se zaměřil na porážku, kde jsem předpokládal a snažil přesvědčit sám sebe, že vizuelně lepená kombinace bude litá. Věděl jsem již po vzhlédnutí výrobků, že kvalita prodávané a nabízené obuvi patří spíše na zavážku, ale podlehl jsem vzhledu a momentální potřebě z přesvědčením, že boty vydrží alespoň čtyři měsíce. Nestalo se tak, tak teď jsem zvědav až budou fungovat reklamace jestli fungují zrovna tak jako materiál
To, jak se ta podrážka boty vlevo zdeformovala, v pořádku určitě není. Pokud nemáš paragon, lze reklamaci i tak uplatnit např. takto
"Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že spotřebitel u prodejce věc zakoupil. To lze např. výpisem z účtu při platbě kartou či převodem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží (nikdo jiný ho neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí."
Nicméně takto sešlapané boty, respektive jejich podrážky, Ti mimo jiné také napovídají to, že sešlapání není symetrické, nýbrž je větší z vnějších stran. což může značit vyšší nebo vysokou klenbu nohou a nohy do O. Ideální jsou v tomto případě "poddajné" a velmi tlumivé boty. Ty mají pevnější mezipodešev na vnější straně. Jde o to, že takové nesprávné postavení chodidla zbytečně přetěžuje klouby, svaly, vazy.
Dočetla jsem se, že Graceland je lznačka německého výrobce Deichmann, která patří k těm levnějším a recenze na tuto značku nejsou nic moc.
Věk: 34
Děkuji za odpověď, nohy do O nemám, nicméně přemýšlela jsem, zda nemůžu nějak divně chodit… spíš je zvláštní, že mám doma spoustu jiných bot (různých kvalit a stáří) - a žádné mi to neudělaly, a to ani ty, které už mám několik let.
Pravdou je, že jsem měla kdysi boty a ty se mi sešmajdaly přesně na té samé straně a taky se proděravěla podrážka na patě… a to nebyly ani levné, ale hodně hodně staré a nošené, takže nějaký problém v noze bude, asi
Obávám se, že výpis z účtu nedohledám. Specifičnost mi nepomůže, když nedoložím, kdy sem boty koupila. Svědecká výpověď - nevím, jak na to budou v obchodě nahlížet, aspoň, že vím, ve kterém obchodě jsem je koupila.
Dany ma pravdu. Zatimco v CR se Deichmann povazuje za luxusni obuv, v Nemecku je to jeden z nejlevnejsich obchodu. Znacka Graceland je vice mene znacka obuvi pro mlade a vydrzi tak max. dve sezony. Kvalita nic moc, spis modni zalezitost.
Kazdopadne boty reklamuj a kdyz ti je nevezmou v obchode, obrat se na centralu. Myslim, ze Graceland nikdo jiny neprodava.
Věk: 34
Já deichmanna nepovažuji za luxus, nicméně jsem netušila, že po roce se mi stane toto. Doma mám spousty starších bot a podrážky děravé nemám.
Věk: 57
Město:Sever Čech
Souhlasím z příspěvkem, že firma není žádný luxus a ani z části se mu materiálově nemůže přiblížit. Jedině komu může konkurovat, tak Čínským Malešicím nebo Pístnici, kde se ovšem dají vybrat boty za zlomek ceny a i z delší výdrží
Mozna jsem to prehnala s tim slovem luxusni, ale kazdopadne za lepsi.
Boty urcite reklamuj.
Ja si u Deichmanna nikdy boty nevyberu.
Deichman je nekvalitní. Já doporučuji v CCC značku Lasocki - pravá kůže a vydrží, mám krásné zimní boty už druhý rok.
A i červené podzimní boty z umělé kůže - Clara Barcson nebo jak - taky z CCC vydrželi třetí rok, jen mají na jedné botě dírku u paty, ale budu je nosit, než se rozpadnou.
Oboje boty vapdají trochu punkově, opravdu mají pěkné designy za dobré ceny.
Věk: 80
Město:Praha
Smutna zkusenost. "Nikdy Deichman" proto, ze se mi odlepil vrsek od podrazky jako kdyz prorizne nozem. A to bylo v case, kdy se Deichman teprve se objevil u nas na trhu.
Věk: 57
Město:Sever Čech
Na co jsem pozapoměl je materiál-plast, většiny nabízených bot za nehorázné ceny. Je to skoro odpuzující výrobek vzít do ruky na tož ho zakoupit v Čechách, kde sídlila obuvnická elita. Kdyby se dědkové z hrobu probudili určitě by vytáhli hole a podobným spekukantům by naznačili co si myslí o reklamacích do dvou let.
Věk: 33
Dobrý den, určitě zkusit reklamaci, ale jestli se podaří nevím. Zrovna jdu z obchodu Deichmann v Ústí nad Labem, kde mi zamítli výměnu bot na větší velikost, z důvodu, že mají sešlapanou patu - kupovala jsem je dnes (07.08.2020) před 3 hodinami a nosila je pouze doma. Takhle mě dlouho nikdo nevytočil. Takže Za mě Deichmann již nikdy nekoupím. Jejich politika výměny zboží a chování ke klientovi je tragédie.
Anno, tohle bych si tedy libit nenechala! Zaslala bych stiznost na centralu. Mluvila jsi s vedoucim? Oni se samozreme snazi, se reklamacim vyhnout, ale resit to budou muset. Ja bych jim i pohrozila, ze to poslu na Obchodni inspekci. Kazdopadne bojuj!!
Věk: 35
Město:Rakovnik
Spatna reklamace detskych boticek po mesici noseni neochota zamestnancu
Věk: 37
Společnost Deichman už nikdy více. Na dětské obuvi prasklá spona po 2 týdnech nošení -reklamace, opraveno. Opět stejná vada po dalších třech týdnech nošení-reklamace a opět bude opraveno i přesto, že jsem se stejnou opravou nesouhlasila. Pokaždé boty 30 dnů v reklamaci, prodavačka neochotná, protivná, odmítla u další opravy uvést, že se již jednou stejná vada opravovala, což jsem chtěla k reklamaci doplnit, aby např. opravili jinak nebo nahradili spony kvalitnějšími (jsou hodně tenké). Žádost o prověření přes zákaznické centrum-pouze hole fráze o tom, jak je pro ně zákazník důležitý, pomoci se ale nedočká, prodavačky jsou prý vysoce kvalifikované. Takže zde už nikdy nic nekoupím, ani sáček na boty.