Téma: Nemožnost bezdotykového placení platební kartou Komerční banky - co je příčina a proč musím kartu dávat do terminálu?
Ahojte,
mám takový zvláštní problém s platební kartou od KB. Mám problém s bezkontaktním placením a proto jsem si nechal kartu vyměnit za novou, ale ta to dělá opět, že i když platím malou částku, tak chce vkládat do terminálu.
Nemáte někdo zkušenost jestli to má tak komerčka schválně, nebo mám podruhé po sobě vadnou kartu?
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 2314x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Nebylo by nejlepší zavolat do KB a zeptat se tam?
Infolinka Komerční banky:
800 521 521
Komerční banka je divná a rigidní, většina mých známých od ní odchází nebo odešla. Mají různé zvláštní podmínky, certifikáty apod. , které nejsou ke spokojenosti zákazníka banky, ale spíše k tíži a komplikující žívot. Já jsem od KB odešlel už v době studií (asi před 12ti lety) a má přítelkyně minulý týden.
File, a zazadal sis opravdu o bezdotykovou? kb ma totiz moznost kartu bezdotykovou, nebo tuto funkci vyradit z provozu. nejlepsi bude zajit na pobocku, ukazat kartu a zeptat se. nebo mozna nemas tu funkci aktivovanou … masli internetbanking, tak se mrkni do nastaveni
Filbare, ptám se stejně jako Máša, jsi si jistý, že sis zažádal o bezdotykovou. Tohle nevypadá jako chyba karty/banky, ale jen toho, že není bezkontaktní.
Nedělám chytrou, mě se to taky stalo. V době bezkontaktních karet jsem očekávala, že každá nově vydaná karta je bezkontaktní. Jenže to platí pouze u zcela nových karet nebo když se obnovují u starších typů, protože obnova karty je vždy taková jaká byla ta předchozí karta.
Musela jsem si výslovně zažádat u karty, která se obnovovala, aby byla bezkontaktní.