Téma: Injekce Diprophos - vliv na krevní tlak a tep, zvyšuje je?

07.06.2017 16:55
Uživatel: Mar-kéta
Věk:  25
Odpovědí na téma: 1
Text: 

Ahoj (nebo dobrý den?? ),

náhodou jsem zabrousila na tento web, řešíte tu i zdravotní problematiku. Mám dotaz: v pátek jsem dostala injekci Diprophos 1ml na dlouhodobě bolavé rameno a v pondělí mi vylítl krevní tlak na 200/110 při TF 49. Může to souviset?

Máte někdo zkušenost? Díky moc. M.

Odpovědět
To se mi líbí    To se mi nelíbí   
Stránka otevřena 714x  | 
Původní název příspěvku před úpravou administrátorem: Injekce Diprophos - vliv na vysoký krevní tlak a tep
Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
11.06.2017 11:17 Uživatel: Listicka
1518521420_liska_s_krasnym_koziskem.jpg
2000-3000
Téma: Injekce Diprophos - vliv na krevní tlak a tep, zvyšuje je?
Text uživatele: 

Odpoved najdes v pribalovem letaku na netu.

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Injekce Diprophos - vliv na krevní tlak a tep, zvyšuje je?
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Ochrana proti spamu

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny