Téma: Mimomenstruační krvácení při užívání hormonální antikoncepce

18.01.2013 19:00
Uživatel: Týna na
Věk:  23
Odpovědí na téma: 1
Text: 

Dobrý den, po několikaměsíční přestávce jsem opět začala brát hormonální antikoncepci. V polovině druhého plata mám slabé krvácení. Je to normální? Děkuju Týna

Odpovědět
To se mi líbí    To se mi nelíbí   
Stránka otevřena 1917x  | 
Původní název příspěvku před úpravou administrátorem: mimomenstruačn krvácení
Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
18.01.2013 20:30 Uživatel: srdíčko
Věk:  30
Téma: Mimomenstruační krvácení při užívání hormonální antikoncepce
Text uživatele: 

je to normální, ale kdyby se ti to nějak opakovalo, radši zajdi na gyndu

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Mimomenstruační krvácení při užívání hormonální antikoncepce
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Ochrana proti spamu

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Statistiky

Nové odpovědi dnes: 2
Nová témata dnes: 0
Dneska bylo odpovězeno na: 2 témata
Počet témat celkem: 15609
Počet odpovědí celkem: 170731
Počet registrovaných: 4608 uživatelů
Nejčtenější za 7 dní: Jak říct manželovi, že už s ním nechci být?
Nejkomentovanější za 7 dní: Ex si semnou asi hraje
Nejvíce navrhované na smazání

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny