Téma: Kurýr nedoručil zásilku a nechal ji v místním obchodě - vadí mi to a rozčílilo mě to
Uživatel: nili
Věk: 25
Dobrý den,
chtěla bych Vás poprosit o radu. Objednala jsem si zboží přes Internet. Bohužel jsem si nemohla vybrat způsob, jakým bych chtěla zásilku zaslat, a tak ji poslali danou kurýrní službou.
19.5.2016 přišla SMS, že mi ten den bude zásilka doručována a že mě bude kurýr telefonicky kontaktovat. Číslo na kurýra však nebylo uvedeno, a tak jsem neměla, jak ho kontaktovat, abych mu sdělila, kdy si budu moci zásilku vyzvednout. Pak mi sice volal, to je pravda, ale já v té době musela mít z pracovních důvodů vypnutý zvuk a tudíž jsem zmeškaný telefonát zjistila až cca za půl hodiny, a tak jsem mu hned volala nazpět.
Bohužel mi to 2x nezvedl. Pak jsem nemohla zas mít telefon u sebe a tudíž, když mě volal, nejspíše když už byl před domem, jsem mu to pro změnu 2x nezvedla já. Ještě dříve, než bych mu mohla zavolat, že žádám o doručení v následující den, mi rovnou přišla SMS, že je zásilka uložena v jednom místním obchodě, kde se zásilky mohou vyzvedávat.
To, že bez mého svolení dal zásilku do daného výdejního místa mě velice v tu dobu, kdy jsem to zjistila, což bylo bohužel až pozdě odpoledne, rozčílilo. Jednalo se o 1. doručovací pokus, tak jsem předpokládala, že mi ho aspoň doručí v nějakém následujícím dni. Štve mě to nejen proto, že pro zásilku, která bude jistě zabalena ve větší krabici, jakožto neřidička, budu muset jít pěšky, i když to nemám tak moc daleko, ale hlavně proto, že se jedná o ten daný obchod, do kterého já ani pár dalších členů rodiny nechodíme, protože máme s prodavačkou nedobrý vztah.
V minulosti mezi námi byli nějaké rozepře, a prostě se mi tam z osobních důvodů vůbec nechce chodit. Nevím tedy, co dělat. Nejraději bych napsala či zavolala na zákaznické centrum té kurýrní služby a žádala bych o opětovné zaslání na moji adresu. Vím, že jedna jiná kurýrní služba to tak má, že pokud bez mé žádosti automaticky doručí zásilku na výdejní místo, lze pak žádat o opětovné doručení. Nevím ale, jestli to není zas přehnané a zda je to možné. Nerada bych působila jako namyšlený konfliktní člověk, co si není schopen vyzvednout zásilku. Nemám ani nikoho, kdo by mi ji tam vyzvedl místo mě. Už jen to, že ví, že tam mám zásilku mě prostě vadí…
Nechci tady rozebírat, jaké potíže jsme s ní měli, ale prostě doteď k ní nemáme dobrý vztah. Myslíte tedy, že pokud bych žádala o opětovné doručení na moji adresu, že by to bylo možné a ne nevhodné? Opravdu se mi tam nechce a pokud by za nevyzvednutí nehrozila něco jako pokuta, tak bych ji nejraději nevyzvedla. Dívala jsem se na internet. str. , zda si to někde nemohu navolit, ale bohužel tam není nic takového.
Mrzí mě, že mě v tu chvíli, kdy mi to nezvedl, nenapadlo mu alespoň napsat SMS, že ji žádám doručit následující den. Jenže v té krátké chvíli, co jsem mohla mít telefon u sebe, mě to nedocvaklo.
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 1839x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Je to jednoduché. Zajdi do obchodu - dobrý den, mám u vás zásilku - děkuji - nashledanou.
Venku je krásně, prodavačka by se taky raději viděla někde venku, než v práci při setkání s někým, s kým si nepadla. Proč otravovat sebe, kurýrní službu a jánevímkoho…
Zkuste kontaktovat kurýrní společnost a domluvit se s ní na znovudoručení balíčku.
Je ale pravda, že Barčina varianta je nejjednodušší. Prostě to neřešit, jít, vyzvednout, odejít a arrivederla
Mě by zajímalo jako tohle dopadlo. Bylo to takové zásadní drama.