Téma: Nabírání svalové hmoty při hubnutí

01.07.2012 09:46
Uživatel: Beny
Věk:  18
Odpovědí na téma: 4
Text: 

Ahoj happy chtěla bych se zeptat, jestli je možné abych hubla a přitom nabírala svalovou hmotu. Četla jsem o tom hodně článků, ale při nabírání svalové hmoty se má  více kj příjmout než vydat, aby svaly rostly, ale u hubnutí to nejde. Takže když budu hubnout a cvičit, tak mi svaly neporostou? Co mám tedy dělat? Děkuji

Odpovědět
To se mi líbí    To se mi nelíbí   
Stránka otevřena 3135x  | 
Původní název příspěvku před úpravou administrátorem: nabírání svalové hmoty+hubnutí
Váš e-mail: 

Reakce čtenářů

 
01.07.2012 10:34 Uživatel: sorbonos
Věk:  38

Město:Ocelové srdce

Maffy 2.png
4000-5000
Téma: Nabírání svalové hmoty při hubnutí
Text uživatele: 

Samozřejmě, že je to možné. Pokud budeš cvičit, musíš si vybrat takové cviky, které vedou k růstu svalové hmoty, protože třeba pilátes posilí svalstvo, ale nenabíráš, pouze zpevnuješ. Stejně funguje kalanetika.  

Takže tady bych volila zkušeného trenéra a posilovnu. A nezapomeň- svaly jsou těžší než tuk. Takže na váze půjdou kila nahoru, ale objem v cm dolů.  

A ty chceš nabrat svalovou hmotu? To většinou je priorita mužů. To potom přijímáš více bílkovin, cpeš se tvarohem, masem a vejci. A někdy pangaminem.  

 
01.07.2012 11:06 Uživatel: Avatárek
Věk:  37

Město:Olomoucko

1368097599_avatar-smile.jpg
13000-14000
Administrátor
Téma: Nabírání svalové hmoty při hubnutí
Text uživatele: 

O tom je celý pořad Jste to co jíte na Primě, ne? happy Zredukovat tukovou hmotu a nabrat svalovou hmotu. Jako ona svalová a tuková hmota má jinou hustotu a konzistenci, takže současně zhubnout, nabrat svalovou hmotu a mít jen o trošku nižší hmotnost není asi nic neobvyklého. Teda tak jsem to já aspoň pochopil z těch vysílání MUDr. Kateřiny Cajthamlové a ing. Petra Havlíčka.

Důležité jsou asi také bílkoviny. Myslím si, že pokud budeš pravidelně jist a aktivně se pohybovat/sportovat, tak budeš mile překvapena. Samozřejmě, že aby ses mohla hýbat, tak energii potřebuješ, akorát ji teda tělo hned spálí a neuloží si ji do zásoby. To je možná to, na co se ptáš.

 
26.12.2014 11:12 Uživatel: aleš
Věk:  34
Téma: Nabírání svalové hmoty při hubnutí
Text uživatele: 

nejlepší je zkusit si nastavit nějakej režim (trénink a jídelníček) a dodržovat ho, pak po cca 2-3 týdnech zhodnotit a podle toho upravit, nejde na to přesně odpovědět, každej reaguje trošku jinak… na hubnutí musíš být fakt v kalorickým deficitu, na nabírání svalové hmoty naopak v nadbytku, moc mi v pomohl ještě kreatin alt

 

Nedovolená reklama ve webu, porušení pravidel webu - bod č. 1.
Kontaktní údaje by by mohly zvýhodňovat jednu firmu/poskytovatele služby proti jiným a z toho důvodu byly smazány správcem webu.
Děkujeme za pochopení.

 
26.12.2014 12:30 Uživatel: Pan Sova
Věk:  72
Sova.jpg
2000-3000
Téma: Nabírání svalové hmoty při hubnutí
Text uživatele: 

Moji ctění předúčastníci MS fóra se k tématu, vyjádřili zcela správně. Jen podotýkám, že člověk potřebuje denně přijmout asi devadesát různých živin, vitamínů, minerálů a stopových prvků, aby se nové buňky „rodily“ zdravé.

Ve dnešní stravě se bohužel mnoho prvků vyskytuje ve velmi nedostatečném množství. Důvodem je vyčerpání půdy a také vyhubení půdních bakterií různými herbicidy, pesticidy a jinými cidy. Je to celosvětový problém. V USA jej řeší již od roku 1936. Je mnoho studií, které ukazují, že dnešní strava obsahuje jen asi 20% normálního množství nutričních látek, některé prvky dnes chybí zcela. Většina těchto studií je utajována. Je totiž lepší kšeft prodávat nemocným lidem drahé chemické léky, které jen potlačují příznaky chorob, než dodat do stravy prvky, (které se nedají patentovat), a tak zařídit, aby lidé vůbec neonemocněli.  

Z toho vyplývá, že je nutné tyto látky doplňovat. Je třeba také vědět, že naše tělo je schopné zužitkovat efektivně jen látky, které prošly živým organizmem. Takže nestačí užívat suplementy takzvaně přírodního původu, ale smysl má doplňovat jen přípravky vyrobené organickým způsobem.

Další poznámka, tělo ukládá tuky také proto, aby mělo zásoby pro možné hladovění. Je tedy nutné jíst menší porce, ale častěji, třeba i 5 až 7 krát denně, aby naše buňky uvěřily, že už nikdy nebudou hladovět, teda jíst dříve, než dostaneme hlad. Také je důležité nejen co jíme, ale kdy a v jakém pořadí.

 

Doporučuji prostudovat knížku: Norbiho tajemství.

alt

Vaše odpověď

 
Reagujete na téma: Nabírání svalové hmoty při hubnutí
Jméno: Věk:  Pohlaví: 
Datum přidání:
V rámci uchování anonymity prosím neuvádějte skutečné jméno, napište přezdívku.
Bydlím ve městě (nepovinný údaj)
Prosím používejte háčky a čárky nad písmeny. Ostatním se bude Váš text lépe číst. Děkujeme :-)
Kliknutím na imgmanager.gif vložíte obrázek  Kliknutím na link.gif vložíte odkaz na web
Napište číslici šestnáct:

10 nejnovějších témat v kategorii:

Hlavní nabídka

Jsme na Facebooku

MUDr. Zbyněk Mlčoch Alkoholik.cz Kuřákova plíce.cz Bezplatná právní poradna.cz Psychotesty on-line.cz Příznaky a projevy nemocí Rady a návody Bylinky pro všechny