Téma: Ekomplex - instalatéři, vodatopeniplyn.eu - zkušenosti, reference, recenze, diskuze, názory
Chtěli bychom si nechat udělat ÚP od firmy Ekomplex - instalatéři. Máte s nimi někdo zkušenost?
Děkuji předem za odpovědi. Pavla
(0 lidí)   (0 lidí)  
Stránka otevřena 6501x Předchozí téma | Další téma
Reakce čtenářů
Zkratky jsou supr, ale co je prosím ÚP? Vůbec netuším. Děkuji.
Nepřepokládám, že byste si doma nechali udělat úřad práce
Jejda, Avi, kdepak úřad práce, ale ústřední, plynové topení. Jen mám v podvědomí úř. pr. , protože jsem tam pracovala. Vidíš, co to při stárnutí dělá? Člověk blbne…
Můžeš mi to, prosím, opravit? Díčky…
Věk: 47
Ekomplex je nespolehlivá firma, nedodržují dohodnuté termíny a nehnete s nimi.
Děkuji za odpověď, mám podobný názor. Mně se to spíše jeví tak, že jen dohazují řemeslníky z okolí. My už si to vyřešili jinak a topíme.
Dobrý den,
jejich slibně vyhlížející web je jenom pozlátko. Dnes (19.12.2017) jsme tam volali s tím, že potřebujeme připojit k plynu sklokeramickou plynovou varnou desku. Operátorka nás chvíli přesvědčovala, že máme zavolat elektrikáře. Když konečně pochopila, o co jde, tak řekla, že to v podstatě vůbec nedělají a že nemají čas. Opravdu servis jak se patří. Vřele nedoporučuji!!!
"Omuler", ono by asi nevadilo, že slečna neví o co jde, může tam sedět první den a je vyjukaná. Ale jde o to, že tak přítažlivé stránky vlastně dohodí řemeslníka z blízkého Vašeho okolí… . Podle mně mají asi kontakty na řemeslníky, kterým zřejmě práci dohodí, možná po nějaké vzájemné dohodě, to nevím a myslím si, že to nejsou jejich zaměstnanci, ale asi OSVČ, ale s určitostí to nevím.
dneska (12.02.2016) vsichni nadavaji jak je malo prace a pritom kazdy jen vymysli jak vyjebat se zakaznikem a poradne vydelat
Věk: 45
Město:ORLOVÁ
Vážení přátelé, tuto rádoby firmu nedoporučuji a to už ve chvíli aniž bych se vůbec dovolal. Mají zpoplatněnou linku 840 kde vám automat oznámí aby jste vyčkali na ohlášení daného operátora a pak se nic neděje. Takhle to pokračovalo s mou trpělivostí celkem 8x. Je velice iritující když vám to nezvedne ani mamager zopovědný za kvalitu a a ni dotyčná osoba odpovědna za komunikaci se zákazníky. Takže za mne mají za pět. V dnešní době tento přístup nechápu. Kdybych měl tento přístup v mé firmě já, zajisté bych mohl ŽL srolovat a vykouřit a s úsměvem na tváři jít na dlažbu.
Věk: 31
Město:Votice
Nepříjemná paní na telefonní lince, která nebyla ochotná vyslechnout si náš problém s tím, že nemají čas, jsou dovolené ať voláme jinam. Když jsem ji tekl, že rádi na termín počkáme, řekla opět, ať voláme jinam. Obraťte se na někoho jiného.
pravděpodobně to funguje na principu přijímání objednávek na vyřešení problému a oni pak stejně obvolají "živnostníky řemeslníky", s kterými jsou v kontaktu, možná za sjednanou odměnu, takže, když si řemeslníky v blízkosti bydliště obvoláte sám, vyjde to nastejno.
Věk: 48
Město:dobris
na zadost o nezavaznou cenovou nabidku na realizaci stenoveho topeni (za pul roku) mi pani K. napise ze je to moc dlohodoby termin (neobjdednavam preci pecivo k snidani, ale stavebni prace - termin i za rok neni nijak prehnany) a ze by se ceny mohli zmenit, proto mi zadnou CN neda. je jasne ze 120m2 stenoveho topeni pro ne asi neni zajimave, nebo to neumi i kdyz to inzeruji. tak z legrace napisu ze to budeme realizovat tedy za mesic dva: na to mi napise ze i zadnou CN neposle protoze to maji zas plnou kapacitu. kdyz ji napisu ze kdy tedy budou mit cas. odpovi ze az budou mit volno tak se mi ozvou. cha cha. a kdyz ji napisu at mi da tu nezavaznou CN se soucasnymi cenam a ze budu tedy pocitat i s nejakym pohybem ceny tak mi odpovi ze uz mi poslala vsechyn informace a ze povazuje nasi komunikaci za uzavrenou.. opravdu jsem se pobavil jak "seriozni firma" muze dnes (12.11.2019) a podnikat
Věk: 40
Dobrý den, já osobně bych s nimi nechtěla mít nic společného. Na lince se ozve neuvěřitelně nevychovaná a nepříjemná baba jedu, která Vám akorát vynadá, že vůbec něco chcete a na závěr své nevymáchanosti Vám stejně poví, že nemá techniky. Toto chování je vrchol, nikdy víc. Vůbec nedoporučuji.
Věk: 47
Město:Havířov
Po odeslání poptávky na revizi plynového kotle okamžitě odpověď,
že mi revizi z kapacitních důvodů nezajistí. Nic víc, ani možnost pozdějšího termínu.
Věk: 36
Chtěl jsem pouze cenovou nabídku na rekonstrukci topeni v byte. Popsal jsem vše co jsem věděl. Pochopitelně jsem nenapsal vše potřebné, protože nejsem topenář a oboru nerozumím.
Paní Petra Kavanová byla arogantní, neochotná a nakonec mi telefon zavěsila v půlce věty!!
Navíc se odvolávala na poptávkový formulář, který jsem vyplnil, ale jim došla ani ne půlka, takže většinu informací stejně neměla. Což je chyba na jejich straně.
V tom případě by měla být tedy vstřícná a doptat se na detaily.
Tomu říkám přístup k zákazníkovi.